Ongi etorri nire blog-era.

Ongi etorri nire blog-era.

2022(e)ko maiatzaren 9(a), astelehena

Gure web orrialdea

 Kaixo gabon denori,

3. hirulabete honetan web orri bat egiten ari izan gara. Hau KompoZer aplikazioa erabiliz egin dugu, bertan HTML 1 eko orrialde ikaragarriak egin ditzakezu. Gure kasuan esparru desberdineko web gune bat egin dugu, hau da, tadeko kide bakoitzak bere esparrua du web gunean eta bertan bakoitzak nahi duena sartu dezake. Esparru bakoitza bestearekin lotuta egon ahal izateko, hasierako orrialde bat daukagu, hau da, index bat, bertan bakoitzaren zatia dago eta bertan klikatu egin eskero bakoitzare web zatira eramaten zaitu. Gainera, goikaldean barra antzekoa bat dugu bakoitzaren izenarekin eta hortik ere web gunetik mugitu zaitezke. Hona hemen argazki bat:


Nire kasuan, argazkigintza gustatzen zaidalako, argazki album bat egin dut nire argazkirekin. Oraindik hobeto dezaket nire esparrua plug-in askorekin baina hori agian azken ebaluaketarako utzi dezakegu.
Nik aukeratutako argazkiak nik ateratakoak dira eta nire bizitzaako momentu asko isladatzen dute. Espero dut zuen gustokoa izatea eta zerbait hobetu ahalko banuke esan diezaidazue.
(Hemen uzten dizuet beste argazki bat nire esparrukoa)


Azkenik hemen klikatu egiten baduzue gure web orrira bidaliko dizuete.




iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina