Ongi etorri nire blog-era.

Ongi etorri nire blog-era.

2022(e)ko maiatzaren 9(a), astelehena

3. Ebaluazioko proiektua

Gabon berriro be denori!

Update bat ematera nator gure hirugarren ebaluazioko proiektuari buruz. Gauza ez da erraza izan, baina hasiera batean, kable guztiak deskonektatu eta gero lortu genuen kotxe bluetooth bat funtzionatzea. Baina ez guztiz, hau da, ez genuen lortu mugikorrera konektatzea, bakarrik kotxea bera bakarrik mugitzea, baina hori guretzako aurrerapen handi bat izan zen. 

Geroago, parking geltokia egin beharrean Formula 1-eko pit stop bat egitea pentsatu genuen eta horrela egin dugu (ez dut argazkirik eskuragarri baina ahalik eta lehen batenbat igoko dut). Orain geratzen zaigun bakarra barrera egitea baina oso zaila da kode on bat aurkitzea eta ez hori bakarrik, dena ondo funtzionatzea ere oso zaila da. 

Ez dakit denborarekin ondo galbiltzan lana bukatzeko baina seguruenik kurtso amaierarako bukatuta egongo da. 

Nire ustez, gehiegi fikatu gara detaietan eta gauza garrantzitsua bigarren plano batean utzi fitugu eta horregatik ez digu guztiz denbora eman, gainera gure erronka nahiko zaila izan zen. Baina oso pozik egon behar gara kotxeareiin, badaude talde batzuk gure aurretik kotxea martxan jartzea zaiatu direnak baina ez dute lortu, eta guk berriz bai.

Hurrengo batean argazkiak ekarriko dizkizuet. Hurrengorarte!!

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina